
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata második alkalommal ítélte oda az év legjobb sportmarketing megoldásainak járó díjakat, amelyek közül a legértékesebb sportcsapat kategóriában a Ferencvárosi Torna Club végzett az első helyen, megelőzve a Telekom Veszprémet és a Győri AUDI ETO KC-t.
Férfi labdarúgócsapatunk remek őszt tudhat maga mögött, hiszen 25 év után ismét a Bajnokok Ligája csoportkörében szerepelhetett, és zsinórban harmadszor, összességében pedig 32. alkalommal is bajnok lett az idény végén. Ennek a remek szereplésnek is köszönhető a díj.
Azonban nem ez volt az egyetlen elismerés, amit klubunk kiérdemelt, ugyanis „A legjobb társadalmi válasz a Covid 19-re” kategóriában Arany díjat nyert a Ferencváros és a Sportfive Hungary Kft. közös kampánya. Ebben szerepet játszott az „Otthon is együtt” akciónk, amely során ötszáz, 65 év feletti bérletesünket ajándékoztuk meg egy különleges termékcsomaggal, amellyel az otthoni időtöltést és a pandémia okozta bezártságot szerettük volna könnyebbé tenni a különösen veszélyeztetett korosztályú szurkolóink számára. De a „Hősöknek főzünk” kampányunkra is büszkék lehetünk, 2020 áprilisában naponta 140 adag meleg ebédet, valamint tízórait szállítottunk a Groupama Aréna konyhájából a Szent László Kórház hőseinek, az intézmény dolgozóinak.
A Rangers elleni UEL-mérkőzésre érkező drukkereink az MVM Dome parkolóját használhatják.
A skót Rangers vezetőedzője, Danny Röhl mondta el gondolatait a csütörtöki, FTC elleni UEL-meccsről.
Csütörtökön 18.25-től várják önöket vendégeink a Fradi Zóna Értékelés Live by iFOREX Europe adásában.
Robbie Keane és Gróf Dávid nyilatkozott a Rangers elleni UEL-találkozónk előtt.
20 éves játékosunk nyolcmillió eurós piaci értéke szinte mindenhol dobogós a környező országokban.
A skótok elleni UEL-meccsünkön 36% kedvezményt biztosítunk az idegenbeli mezünkre.
Lipcsei Péter a jövőben is az FTC alkalmazásában marad és a klub sikereiért dolgozik.
Országjáró járművünkben szurkolói kártya regisztrációjára is lehetőség lesz.