2020. május 24.
Folytatjuk az akciót! Légy ott te is!
Óriási siker a „Töltsük meg a lelátót!” akció, betelt mind az 5 ezer hely. Újranyílik a fradi.whumm.hu!

Nem csak a vírusjárvány miatt félbeszakadt labdarúgó bajnokság folytatódik, hanem az FTC „Töltsük meg a lelátót!” ingyenes kampánya is. A Debrecen elleni, még tavalyról elmaradt bajnoki előtt másfél héttel hirdettük meg szurkolóinknak az akciót, 5 ezer szurkolói kártyásnak nyílt lehetősége arra, „valahogy” ott legyen a fő lelátón. A jó minőségű, légkamrás polipropilén anyagból készült táblákra UV nyomtatással kerültek fel a fotók, amelyek kibírják az esőt, a napsütést, állják az időjárás csapásait.

Ismét megnyitjuk a fradi.whumm.hu oldalt

A jelentkezési határidő lejártáig be is telt mind az 5 ezer hely! Az FTC, látva a sikert és a nagy érdeklődést, tovább folytatja az akciót, sikerült megállapodni a gyártó céggel. Akinek tetszett, amit látott a tévében a DVSC elleni mérkőzésen, és szeretne így is szurkolni a csapatnak, annak ismét megnyitjuk a fradi.whumm.hu oldalt.

A  szurkolói bábuk elkészítése és kihelyezése sok időt igényel, ezért újabb határidőt kell szabnunk, hogy a Diósgyőr elleni összecsapásra kikerüljenek a szurkolói fényképek. Aki időben, június 2-án, kedden éjfélig feltölti a fotóját, szintén ott lehet a lelátón (természetesen ameddig az alapanyag  el nem fogy). A klub továbbra is időrendi sorrendben választja ki azokat, akiknek az arca megjelenhet a Groupama Aréna lelátóin a Diósgyőr elleni zárt kapus mérkőzésen. Az akció ingyenes, a klub vállalja a táblák elkészítésének és kihelyezésének minden költségét.

Mindenki, aki FTC szurkolói kártyával rendelkezik, részt vehet az akcióban! Aki június 2. után tölti fel, annak a képe a DVTK elleni meccset követő hazai találkozón tud csak kikerülni, vagyis a június 13-iki, Kisvárda elleni bajnokin.

Aki már korábban feltöltött fotót, azt a rendszert nem engedi be ismét, kérjük megértésüket, egy kártyához egy fotót lehet(ett) feltölteni.

A teendők továbbra is:

- saját képét kell feltölteni a fradi.whumm.hu oldalra
- a fradi.whumm.hu oldalon elfogadni a részvételi szabályzatot

Kattints a fradi.whumm.hu oldalra, kövesd a leírást!

A résztvevőknek a szükséges adatok megadása és a saját fotójuk feltöltése után lehetőségük nyílik arra, hogy egy kartonbábu formájában virtuálisan ott legyenek a Groupama Aréna lelátóin az FTC bajnoki mérkőzésein. A 16. életévüket be nem töltött kiskorúak a törvényes képviselő hozzájárulásával vehetnek részt az akcióban.

Az akció részvételi és adatkezelési szabályzatai ITT érhetőek el.

Mindenki olvassa el figyelmesen a használati útmutatót, sokan azelőtt hagyják jóvá a fotójuk feltöltését, hogy meggyőződnének arról, pontosan beleillik-e a kijelölt keretbe! Továbbá nem javasoljuk, hogy mobil készülékről próbálják meg a feltöltést, mert jó páran akadtak, akik nem tudták megfelelően beilleszteni arcképüket. A program lehetőséget ad a képek nagyítására, mozgatására, szánjanak rá időt, hogy minél jobban illeszkedjen a három Fradi meccsmez valamelyikébe.

Cikkajánló

Ezzel a kerettel vágunk neki az UEL-főtáblának

Újdonsült igazolásunk, Bamidele Yusuf is tagja az UEFA Európa Liga-keretünknek.

Kölcsönadtuk Kaján Norbertet

Fiatal hátvédünk a 2025/2026-os szezont a Csíkszeredánál tölti kölcsönben.

BL-győztesekkel erősített UEL-riválisunk

Lezárult a legtöbb európai országban az átigazolási piac, kupariválisaink aktívak voltak szeptember 1-jén.

Több labdarúgónkat díjazták a HLSZ gáláján

Az előző idény legjobb csapatában hat játékosunk szerepel.

Kölcsönadtuk Kenan Kodrót

A bosnyák válogatott támadó a 2025/26-os szezont Spanyolországban tölti kölcsönben.

MMK: megvan, mikor játszunk Szarvaskenden

Az MLSZ közzétette a MOL Magyar Kupa 3. fordulójának pontos kezdési időpontjait.

Levi is ott lesz a Fradi Zóna Elemzés legújabb részében

A DVSC elleni bajnoki után jön a Fradi Zóna Elemzés by iFOREX Europe meccselemzőnkkel, Phill Hudsonnel.

Ki volt augusztusban az iForex Europe Hónap Játékosa?

Szurkolóinkat értékes nyeremények várják aktuális szavazásunkon!

close
Facebook Youtube Instagram TikTok
Viber Spotify Linkedin