Idén első alkalommal hirdette ki a Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozat a Sportmarketing Díj nyerteseit, melyen a Telekom Aktív Szurkolók Programunk két bronz fokozatú díjat is érdemelt.
A Tagozat hagyományt szeretne teremteni a Sportmarketing Díjjal, emellett az ESA (Európai Szponzorációs Szövetség) nemzetközi kategóriáinak és sztenderdjeinek alkalmazása révén egy olyan visszajelzést és felületet biztosítani a magyar sportmarketing piacnak, amely a nemzetközi színtéren is megállja a helyét. A Sportmarketing díjra négy fő kategóriában lehetett pályázni:
- A legjobb integrált sportmarketing-együttműködés
- A leginnovatívabb sportmarketing-együttműködés
- A legjobb sportszponzoráció
- A legjobb sportesemény-szponzoráció
Klubunk a leginnovatívabb sportmarketing-együttműködés, valamint a legjobb sportszponzoráció kategóriákban adta be pályázatát a Telekom Aktív Szurkolók Programunkkal. Mindkettőben bronzdíjat kapott az FTC a november 27-ei, szerdai Díjátadó ünnepségen. Érdemes megemlíteni, hogy ebben a két kategóriában csak egyetlen ezüst fokozatú díjat osztottak ki, így a két bronz kitüntetés igen kivételes sikernek számít.
A Telekom Aktív Szurkolók Program az Európai Unió Erasmus+ Sport Programjának támogatásával valósult meg.
A Nyíregyháza 2-1-es legyőzése után a mindent eldöntő gól szerzője, Edgar Szevikjan értékelt.
Pályaedzőnk, Leandro de Almeida a győzelem után kiemelte a csapat küzdeni tudását és akarását.
35-szörös bajnok férfi labdarúgócsapatunk 2-1-re nyert a Nyíregyháza ellen a MOL Magyar Kupa elődöntőjében.
Ünneplés a szurkolókkal a pályán, nagy buli a színfalak mögött, így ünnepeltük a 35. bajnoki címet – VIDEÓ!
A DVSC elleni találkozóra az édesanyák belépőjét 50 százalék kedvezménnyel lehet megvásárolni.
Elindult a jegyértékesítés a DVSC elleni május 5-i hazai bajnokinkra.
Harmincöt százalékos kedvezménnyel vásárolhatják meg a női kapucnis pulóvert és a pamut melegítőnadrágot.
Vezetőedzőnk, Dejan Sztankovics mondta el várakozásait a szerdai, Nyíregyháza elleni Magyar Kupa-elődöntőről.