2025. március 7.
Korlátok nélkül a Fradival
A jelentkezők a Groupama Arénában szurkolhatnak klubunknak.

A Ferencvárosi Torna Club és a Sportfive egyaránt hosszú ideje elkötelezett a társadalmi felelősségvállalás iránt. Feladatunknak érezzük, hogy felhívjuk a közvélemény figyelmét az akadályozottsággal élő társadalmi csoportok helyzetére. Emellett szeretnénk segíteni a társadalomba való teljesebb értékű beilleszkedésüket. A március 16-i, Kecskemét elleni bajnoki mérkőzésünket éppen ezért akadálymentesítjük, ezáltal elérhetővé tesszük számukra a mérkőzéslátogatás élményét.

Az úgynevezett „Week of Action” keretében bonyolítjuk le az akciót, amelynek során az autizmussal élőket, valamint a vakokat és a gyengénlátókat szeretnénk maradandó meccsnapi élményben részesíteni. Az autista szurkolóink számára zajvédő fülhallgatót, valamint sötétített szemüveget, míg látássérült szurkolóink számára audio-narrációs eszközt biztosítunk a zavartalan mérkőzésélmény érdekében. A meccsen 100 főt tudunk vendégül látni.

Az akcióban érintett találkozó:

FTC–Kecskemét, március 16., vasárnap, 15.00

Jelentkezni e-mailben az info@groupamaarena.com címen lehet.

A jelentkezés határideje: március 14., péntek, 12.00

A jelentkezés során az alábbi adatokat szükséges feltüntetni:

• név

• születési hely és idő

• lakcím

• anyja neve

• személyi igazolvány szám

Kérjük, a fenti adatok mellett legyenek kedvesek egy fényképet csatolni az akadályozottságukat igazoló kártyájuk (pl.: MÁK, MVGYOSZ tagsági kártya) egyikéről. Természetesen kísérő belépésére is lehetőséget kínálunk, minden érintett szurkoló egy fő kísérőt hozhat magával. A jelentkezés egy hivatalos válaszlevelet követően tekinthető véglegesnek.

A program az AccessibAll #TotalAccess Week of Action 2025-nek a része, amely az idei évben március 7-23. között világszerte hívja fel a figyelmet annak fontosságára, hogy labdarúgást a fogyatékkal élő emberek számára is befogadó környezetté alakítsuk.

A Ferencvárosi Torna Club életében kiemelt szerepet tölt be a társadalmi felelősségvállalás, az értékteremtő, fenntartható projektek felkarolása. Klubunk hisz az értékteremtésben, Magyarország legnépszerűbb sportegyesületeként büszkén és bátran kezdeményez olyan, a társadalom számára fontos ügyeket, mint a közösségépítés, az egészséges életmód népszerűsítése, az erőszakmentes sport és a fair play, a hátrányos helyzetű emberek és csoportok életminőségének, esélyegyenlőségének javítása.

A Fradi Közösség célja, hogy minél több emberrel megismertesse és megszerettesse klubunkat,  tovább javítsa annak megítélését mind hazai, mind nemzetközi környezetben.

Közösségi programjaink, karitatív tevékenységeink és kampányaink révén évente több mint 150 eseményhez kapcsolódunk, amelyek több ezreket mozgatnak meg.

Aktivitásainkról rendszeresen beszámolunk a Fradi Közösség Instagram- és Facebook-oldalán. Programjainkról és tevékenységeinkről a fradi.hu/kozosseg aloldalon tájékozódhatnak

Cikkajánló

Keane: "Hiányzott belőlünk az intenzitás"

Vezetőedzőnk szerint a második félidőben megvolt a lehetőségünk a gólszerzésre a DVSC ellen.

Varga és Gartenmann Groupama Fair Díjat kapott

A díj átadására a DVSC elleni mérkőzésünk szünetében került sor a Groupama Arénában.

Egygólos vereség a DVSC ellen

Bajnoki címvédő férfi labdarúgócsapatunk 1-0-ra kikapott 2025 utolsó hazai bajnokiján.

Tippeljen, és nyerje meg Varga Barnabás dedikált mezét!

Nyereményjáték a Fradi Facebook-oldalán, tippeljen a DVSC elleni hazai bajnoki végeredményére!

Fradi Zóna Értékelés Live a DVSC elleni bajnokin

Vasárnap 14.25-től várják önöket vendégeink a Fradi Zóna Értékelés Live by iFOREX Europe legújabb adásában.

Keane: „Kell a két győzelem és utána jöhet a pihenő!”

Vezetőedzőnk is tudja, itt az év vége, de nagyon nagy szükség van a maximális hat pontra a bajnokságban.

10 nemzetközi győzelem, Keane beérte Nyilasit és Blumot

Robbie Keane kevesebb, mint egy év alatt jutott el 10 nyertes nemzetközi találkozóig.

FTC-DVSC: 50 %-os meccsnapi áresés

2025 utolsó hazai bajnokiján féláron tehetnek szert szurkolóink különböző kabátjainkra.

close
Facebook Youtube Instagram TikTok
Viber Spotify Linkedin